POKA suosittelee: Ohjatut mindfulness harjoitukset etänä viikoilla 6–9

POKA suosittelee: Ohjatut mindfulness harjoitukset etänä viikoilla 6–9

Onko sinun vaikea keskittyä? Pyöriikö mielessäsi miljoona ajatusta, etkä tiedä mistä aloittaa? Koetko rentoutumisen opiskelupäivän jälkeen haasteellisena?

Tule tutustumaan mindfulness-harjoitteluun ohjatusti. Harjoitukset sopivat kaikille – aiempaa kokemusta ei tarvitse olla. Voit osallistua sinulle sopivina aikoina aamun, päivän tai iltapäivän harjoitukseen tai vaikka kaikkiin. Harjoitukset ohjaa Karelian opintokuraattori harjoittelija Mari Trinidad (Mindfulness työssä® -ohjaaja).

Ohjatut harjoitukset pidetään Teamsissa seuraavasti:

VKO 6VKO 7VKO 8VKO 9

Varaa itsellesi rauhallinen tila harjoituksen ajaksi. Harjoituksesta riippuen varustaudu tuolilla, jossa voit istua ryhdikkäästi tai alustalla (jumppamatto tms.), jolla voi voit pötkötellä ja viltillä.

Jos haluat tietää mindfulnessista ja sen hyödyistä lisää, tutustu esim.Nyytin sivuilta löytyvään mindfulness materiaaliin tai ota yhteys opintokuraattori harjoittelija Mariin ().